Stariji čitaoci sjetit će se prijeratne "Teleshopove" prodaje i bombardiranja reklamama za proizvod "praško prašković", jednostavno pomagalo za brisanje prašine. Tri decenije poslije, čovjek koji je stajao iza ovog proizvoda, danas je na čelu multinacionalne kompanije prisutne u cijelom svijetu, s godišnjim prometom većim od pola milijarde KM. Sarajlija Amir Tukulj (54) generalni je menadžer kompanije "Thane International", koja ima distributere, saradnike i filijale širom planete. Put od Modriče, u kojoj je odrastao, do kanadskog Toronta, iz kojeg sada vodi ovu multinacionalnu kompaniju, otkriva Tukulj.
Stariji čitaoci sjetit će se prijeratne "Teleshopove" prodaje i bombardiranja reklamama za proizvod "praško prašković", jednostavno pomagalo za brisanje prašine.
Tri decenije poslije, čovjek koji je stajao iza ovog proizvoda, danas je na čelu multinacionalne kompanije prisutne u cijelom svijetu, s godišnjim prometom većim od pola milijarde KM!
Sarajlija Amir Tukulj (54) generalni je menadžer kompanije "Thane International", koja ima distributere, saradnike i filijale širom planete. Put od Modriče, u kojoj je odrastao, do kanadskog Toronta, iz kojeg sada vodi ovu multinacionalnu kompaniju, otkriva u ekskluzivnom razgovoru za "Dnevni avaz".
Nismo zaboravili
- Rođen sam u Doboju, a odrastao sam i osnovnu školu završio u Modriči te potom srednju u Sarajevu – govori nam Amir.
Njegov otac Aziz bio je osnivač i dugogodišnji direktor Rafinerije "Modriča" te više od šest decenija jedan od najvećih naftnih eksperata u regionu, nerijetko i autor stručnih osvrta objavljivanih u našem listu. Amir je diplomirao na “University Collegeu” u Londonu, a potom se vratio u rodnu BiH, odnosno u tadašnju SFRJ.
- Vratio sam se i radio u tadašnjem Olimpijskom komitetu u Sarajevu. Radili smo na promociji zimskog turizma, prije svega u Sjevernoj Americi. Potom sam formirao "Teleshop", direktnu prodaju koja je u to vrijeme, 1989. godine, bila lider TV oglašavanja i prodaje proizvoda u istočnoj Evropi. Naš "praško prašković" je u sjećanju mnogih i danas. Početkom ratnih devedesetih otišao sam u Kanadu i tamo počeo raditi kao direktor međunarodne prodaje za "Interwood Marketing Group", kanadsku marketinšku agenciju, gdje sam ostao do oktobra 1997. - kaže ovaj Sarajlija s kanadskom adresom.
Potom je dobio priliku za dokazivanje u kompaniji "Thane", koju je doslovno preporodio i unaprijedio u internacionalnom smislu. Već 17 godina je na liderskim pozicijama u firmi, kao prvi čovjek multinacionalnog sistema direktne prodaje. Na naše pitanje ima li ikakvu "konekciju" s rodnom grudom, odgovara:
Ključne pozicije
- Reći ću vam da naša kompanija ima 400 zaposlenih, a da ih je, mislim, desetak sa područja BiH i regiona te da oni drže mnoge ključne pozicije u kompaniji. Gdje god i kad god smo bili u prilici, pružali smo priliku ljudima s našeg područja da budu angažirani, da se dokažu i izgrade svoje pozicije. S druge strane, odluka o formiranju "Balkan Flood Relief Fonda" za pomoć poplavljenima, koju smo inicirali nekoliko mojih saradnika i ja, dokaz je da nismo "otišli i zaboravili".
Upravo informacija o internacionalnoj kompaniji koja je za učenike u Maglaju, Vukosavlju i Domaljevcu osigurala udžbenike, školski pribor i učila, dovela nas je do Amira Tukulja i podatka o tome ko stoji iza "Thane Internationala".
Recept za uspjeh
Skoro nevjerovatno zvuči podatak da svaki zaposleni u kompaniji koju vodi Tukulj, zaradi milion dolara za svoju kompaniju.
Mreža strateških partnera, distributera i direktnih prodavača podrazumijeva i najam više od 250.000 "TV blokova" (reklama u trajanju od po pola sata) te više od pola miliona "kratkih formi" na sedam šoping-kanala širom planete. Ta prava "armija" marketinga, distributera i prodavača nudi proizvode koji dolaze direktno na vrata kupcu, uz povlastice "povrata u roku", "probnog perioda" i slično. "Snaga pola sata" recept je koji je osmislio Tukulj još prije rata na ovim prostorima, a sredinom devedesetih uspješno ga je primijenio u internacionalnoj kompaniji.